Firma:
Zalogowany użytkownik:

Pomoc

POMOC > FIRMA > ZAKŁADANIE NOWEGO KONTA

Zakładanie nowego konta

Strona Firma pozwala na założenie konta dla pracownika.

Wykonaj:

1Znajdź opcję Nowe konto

Aby założyć konto pracownikowi należy przejść do zakładki Firma, a następnie kliknąć w kartę Konta pracowników i wybrać opcję Nowe konto (rys.)

2Uzupełnij pola

Po kliknięciu w opcję pojawi się okno tworzenia nowego konta (rys.)

Pola, które należy ustawić:

  1. nazwa użytkownika - nazwa, którą pracownik będzie logował się do aplikacji
  2. hasło - hasło pracownika (powinien on zmienić je przy pierwszym logowaniu)
  3. adres e-mail (niobowiązkowy) - adres e-mail pracownika, na który m.in. będą przysyłane powiadomienia dotyczące wniosków
  4. powiązany pracownik - pracownik, z którym zostanie powiązane konto
  5. uprawnienia - uprawnienia, jakie będzie miał użytkownik
  6. manager - dostępne grafiki/obiekty - w przypadku uprawnień managerskich należy wybrać z listy obiekty, którymi będzie on zarządzał
  7. dostęp użytkownika do stron - strony aplikacji, do których użytkownik będzie miał dostęp (zaznaczają się automatycznie po wybraniu uprawnień)