Firma:
Zalogowany użytkownik:

Pomoc

POMOC > ZMIANA HASŁA > WŁĄCZENIE KONTA PRACOWNIKA

Wyłączenie konta pracownika

Administrator aplikacji, ale również dział HR ma możliwość wyłączenia konta danego użytkownika. Z opcji tej można skorzystać np. w momencie gdy dany pracownik zmienił stanowisko i wiąże się to z brakiem dostępu do aplikacji.

Wykonaj:

1Wejdź w Konta pracowników

Aby wyłączyć konto użytkownika należy w zakładce Firma wybrać sekcję 5. Konta pracowników.

2Użyj akcji

Na liście kont jest lista wszystkich pracowników z dostępem do aplikacji oraz informacja jakie uprawnienia dostępu do aplikacji posiada dany pracownik. Aby wyłączyć konto użytkownika należy kliknąć znak X (w czerwonym kole). Po wykonaniu tej operacji aplikacja poinformuje, że konto użytkownika zostało wyłączone.

3Włącz użytkownika jeśli potrzebujesz

W tej samej sekcji można zrobić operację odwrotną, tzn. włączyć konto użytkownika. Operacji można użyć w sytuacji gdy np. dany pracownik wraca po dłuższej nieobecności do firmy i ponownie ma mieć dostęp do aplikacji.
Aby włączyć konto użytkownika należy przy jego nazwisku kliknąć symbol fajki (w zielonym kole). Aplikacja poinformuje, że konto pracownika zostało włączone. Aplikacja domyślnie przywróci uprawnienia jakie pracownik miał poprzednio. Zmiana uprawnień odbywa się przy edycji danych o pracowniku.