Firma:
Zalogowany użytkownik:

Pomoc

POMOC > EPLANNER - PODSTAWY > ZARZĄDZANIE CZASEM PRACY W EPLANNER

Zarządzanie czasem pracy w ePlanneR

Zarządzanie czasem pracy w ePlanneR jest pracą 2-etapową:

Etap 1
Praca z grafikiem planowanym - planowanie pracy obiektu.
Akcją kończącą ten etap jest zatwierdzenie grafiku planowanego przez kierownika danego obiektu/dział HR/zarządzających firmą.

Etap 2
Praca z grafikiem wykonywanym - wprowadzanie wszystkich zmian do wcześniej ułożonego planu pracy obiektu, tj. nanoszenie wszystkich nieobecności (tych, które nie były uwzględnione w planie), wprowadzanie pracy w godzinach nadliczbowych lub w godzinach ponadwymiarowych (dotyczy pracowników zatrudnionych na niepełnym etacie), wprowadzanie czasu wolnego za pracę w godzinach nadliczbowych, wprowadzanie wyjść prywatnych pracowników i ich odpracowań.