Pomoc
- Podstawy
- Wnioski
- Pracownicy
- Grafik Planowany (GP)
- Grafik Wykonywany (GW)
- Powiadomienia
- Raporty
- Firma
- Obowiązki managera
- Inne
Zarządzanie czasem pracy w ePlanneR
Zarządzanie czasem pracy w ePlanneR jest pracą 2-etapową:
Etap 1
Praca z grafikiem planowanym - planowanie pracy obiektu.
Akcją kończącą ten etap jest zatwierdzenie grafiku planowanego przez kierownika danego obiektu/dział HR/zarządzających firmą.
Etap 2
Praca z grafikiem wykonywanym - wprowadzanie wszystkich zmian do wcześniej ułożonego planu pracy obiektu, tj. nanoszenie wszystkich nieobecności (tych, które nie były uwzględnione w planie), wprowadzanie pracy w godzinach nadliczbowych lub w godzinach ponadwymiarowych (dotyczy pracowników zatrudnionych na niepełnym etacie), wprowadzanie czasu wolnego za pracę w godzinach nadliczbowych, wprowadzanie wyjść prywatnych pracowników i ich odpracowań.